Red smooth Live

Owner

Assalamualaikum, I'm Nysa. Sweet 16teen. 13 November. Watch out your manners and have a nice day :-)

Story | About | Stuff |

Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:Nysa
Other: WeHeartIt Photobucket
I'm Back! :'D

This prove that I'm back right? Mwehehe, sorry blog. Takda mood nak berblogging nie, so more to twitter. Hihi, jgn makan dalam k? Aku nak post sikit jea nie, okay. Besok aku hang but ramai tak confirm, k aku down gila doh. But, aku terharu gila dgn Azlin you know. Kenal tak? Dia ex bestie aku, 2tahun tak jumpa. So besok InsyaAllah kitaorang meet. Hihi, rindu dia gila bahangang tahu?! Dia sanggup naik train sorang-2 demi nak dtg birthday aku besok, hihi :'> Ehh, aku dah ckp kea belum besok birthday aku? Belum eh.... Mwehehehehe, sorry. Actually, besok my birthday you know!!! Ahahaha, over pulak :'3 To all my friends, I really hope korang boleh dtg besok ('; But, if ada hal urgent sangat. Sokay, aku faham. Haaaa, aku nak ckp nie. Besok aku nak jadikan hari yang paling bahagia dlm hidup aku, sbb.... Lagi setahun jea aku kat sini ('; Jgn tanya kenapa lah ken, sbb nanti korang tahu jugak :'> So, pray for me k?! I really hope you know.... Hmmp, aku takut besok kelam kabut jea. Hihi, don't worry nysa. You can handle it! Aku kena confident!! Yeahh, support me dari depan. Jgn dari belakang, karang aku tak nampak! Ahahhaa, curik ayat wendy. Mwehehehe, karang dia kungfu aku pulok :p Hihi, tapi ken harinie aku sedih sangat.... Abah tak ingat besok birthday aku... Ya Allah, sumpah sebak gila you know... Hmmp, k lah. That's all, kbye ('; Ehh.. jap.... Readers... Pray for me tomorrow! Much loves! xx Daaa~


Older Post | Newer Post