Red smooth Live

Owner

Assalamualaikum, I'm Nysa. Sweet 16teen. 13 November. Watch out your manners and have a nice day :-)

Story | About | Stuff |

Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:Nysa
Other: WeHeartIt Photobucket
Thanks to them! :-*
Hi! I'm back again! Mwehehe, harinie aku nak upload gambar hadiah yang kawan aku bagi. Mwehehehe, me so terharu you know (; Let's see this! :'D





Hadiah atas nie, my mum bagi :D Mwehehehe, cantik ken? Actually, kat kotak tuh ada lipstick but my sister amik sbb dia jealous. Ahaha, dia nak tukar dgn eye shadow, mcm sistem barter pulak. Seriously, shawl tuh teramat cantik! Pandai umi belikan ('; Maybe umi selalu tgk nysa beli shawl jea sbb tuh lah umi pun beli as for present! Hoho, btw thanks alot umi! Me loves you much!!! xx


Jam nie my bebi yang bagi, nak tahu sape? Fyda ('; Mwehehe, time kat TS pelik jea tetiba dia amik tangan aku then usap usap. I was think... Kenapa budak nie? Ahaha, buat tabiat kea apa? Then.... dia amik jam nie letak kat tangan aku! Mwehehehe, sumpah suprise gila tahu!! Hihi, kebetulan jea aku taknak pakai jam masa tuh sbb jam aku dah nak cabut T_T Anyway, thanks bebi! Much loves!! xx



Okay, shawl nie pulak teka sape bagi? Mwehehehehe, my lesbo yang bagi! Ahahaha, lesbo means bukan aku kiss peluk mcm kat new feed tuh k? Tuh dah over sial, lesbo nie special sikit, dia selalu ada bila aku tgh down and bagi kata semangat ('; Mwehehehehe, thanks alot Faryna!! Me loves you alot! xx






 Yang nie last present, mwehehehe. I got teddy bear from my admirer! Hihihihi, thanks yeah! I appreciate it :'D Comel ken teddy nie? Comel mcm saya! Mwahahahaha, k enough. Aku lagi comel :p


#Anyway, thanks yeah for all present nie! Seriously, nysa terharu gila you know ('; Mwehehehehe, nysa akan jaga hadiah nie baik baik mcm nysa jaga korang sayang! And, to all my members yang wish kat facebook. Also, thanks very much! I appreciate it, nysa anggap tuh as my present too! Hihi, byee! Much loves! xx



Older Post | Newer Post