Red smooth Live

Owner

Assalamualaikum, I'm Nysa. Sweet 16teen. 13 November. Watch out your manners and have a nice day :-)

Story | About | Stuff |

Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:Nysa
Other: WeHeartIt Photobucket
Miss her.
See my title! Miss her? Me miss who? Who? Me miss my niece lah, huhukzzzz. Sebelum balik Cheras, tak dpt jumpa dia. Tapi ada lah dia kejutkan aku bangun tidur, alololo. Omeyyy jea, akak rindu sangat kat Alia. Hmmmp, malam baru balik Cheras aku terjaga sbb dgr dia menjerit. Huhukzzz, angau teruk aku nie. Hmmp, maklum lah hakuw nie cpt syg bebudak. Mwehehe, hakuw tak sempat jumpa dia sbb dia tuition. At least, aku ada lah time birthday dia. Mwehehe, kecik kecik lagi dah buat birthday party. Tak mcm hakuww *koyak daun* *campak dlm sungai* You know what, mulut dia. Perghhhhhhhh, dia pandai berkata kata. Mulut dia tak boleh diam walau sesaat, cehhhhhhh gitu. Ahaha, dia cepat ngam dgn orang. Aku terkejut gila bila dia ckp cenih kat ayah dia *mulut ternganga*

'Muhd Azhan, dah lah merokok tuh! Busukkkkkkkkkkk!'

Like that lah, ahahaha. Ayah dia hanya mampu tergelak, aku tak pernah nak buat centuh kat ayah aku kot. Ahahahaha, umur baru berapa jea. Mulut lepas jea, ikut sape agaknya? Ehhhhh? Ahahaha, lol. Akak rindu time Alia cium pipi akak, alolololo. Adila pun tak pernah buat aku cenih, ahahahaha. Kbye (;


Older Post | Newer Post