Red smooth Live

Owner

Assalamualaikum, I'm Nysa. Sweet 16teen. 13 November. Watch out your manners and have a nice day :-)

Story | About | Stuff |

Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:Nysa
Other: WeHeartIt Photobucket
First day.
Today my first day school at 2012 ;'> Hewhew, boleh tahan ah.....Not bad.....Homework pun......Hmmp....Confirm ado, nak buat acano. Bulan 10 nak Pmr en, kena lah rajin sikit? Ehh? Rajin? Puihh! InsyaAllah, aku jadi rajin nanti....Hmmmp, namo ah cenih...Jgn patahkan semangat aku woi, kang kaki makan dia! Bila last kau mkn kaki? Haaa, karang mendapat ah kau kaki aku yang cung nie. Tadi en en en en, aku gaduh dgn tam. Sape tam? Alah tam yang tam legam tuh, ahahahaha. Tak kenal lagi?! G mati ah kau -.-t Mmg aku panas ah en, aku panggil leklok, dia pulak buat bodoh. Apa? Pk kau pwincess nak aku kejar kau? Puihhhh! Haaaa, nie makan dia. Kena tolak kau, sape tak berang en dah panggil buat muka bangang. Dekat facebook bukan kemain kau lagi kutuk aku lah bagai, cm sial. Update blog psl aku, haktuihh puihhh! Bila ftf, mcm budak tak tahu pape. Tuh namanya bangang, marah? Talk to my hand! Eh sial, nie pengajaran utk kau, kalau nak gaduh pilih budak sama taraf dgn kau. Aku bukan nak ckp besau kea hapa, aku mmg pantangorg kutuk aku belakang belakang. Mmg kaki dpt dia, gentle. Tak boleh nak update karangan sgt nie, nak buat homework. Hewhew, bye readers! :*


Older Post | Newer Post