Red smooth Live

Owner

Assalamualaikum, I'm Nysa. Sweet 16teen. 13 November. Watch out your manners and have a nice day :-)

Story | About | Stuff |

Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:Nysa
Other: WeHeartIt Photobucket
Subtitle.
Anak tokwan comel giloo n_n


Aku memang sudah ditakdirkan begini. Aku memang sudah biasa diperlakukan bodoh seperti ini. Lelaki selalu bagi fake hope kat aku. Aku dah biasa. Yang aku mampu, berdoa supaya diberi ketabahan dan kekuatan yang cukup kuat. Aku percaya aku seorang yang kuat. Allah memberi aku dugaan, cabaran sbb Dia menyayangi aku. Aku tahu itu. Semangat aku tidak akan pernah hilang sbb aku masih ada kawan. Ada kawan disaat aku duka dan senang. Disetiap kebahagiaan pasti ada kelukaan. Aku bukan mengeluh. Tidak. Aku hanya mahu mengadu. Aku tidak sanggup memikul beban ini keseorangan. Aku hanya manusia biasa. Aku bukan Superman, Batman, Atroman, segala man lah. Post ini tidak berkenaan pada yang hidup atau mati. Terasa diri punya hal. Sekian.


Older Post | Newer Post