Red smooth Live

Owner

Assalamualaikum, I'm Nysa. Sweet 16teen. 13 November. Watch out your manners and have a nice day :-)

Story | About | Stuff |

Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:Nysa
Other: WeHeartIt Photobucket
Happy Eid! :-)xx
Assalamualaikum readers, and hi! Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin, maaf kalau ada silap kata. Gurauan yang terasa, terkasar bahasa harap diampun ;-) Saya harap sangat raya tahun ini amat bermakna dan paling meriah, iya saya harap sangat Aamiin :'-) Dalam enjoy raya pun, I had to study because I'm a PMR victims this year! Pity me :-( But nevermind, InsyaAllah, I will study hard and make both of my parents  proud of me. InsyaAllah, Aamiin. Esok saya balik kampung, doakan saya pergi dan pulang dgn selamat ye? Aamiin, hehehe saya akan mendoakan awak awak yang tengah baca ini juga. Saya tak kisah tahun ni saya beraya keseorangan, I mean tak beraya dgn boyfriend or anyelse. Asalkan saya dapat beraya dgn kawan kawan yang tersayang dgn gembira, Alhamdulillah Aamiin :'-) Saya harap Allah memberi kesihatan yang cukup untuk saya meraikan raya tahun ni, Aamiin :'-) Dandan doakan saya dapat buat yang terbaik untuk trial PMR yang kedua. Walaupun result saya teruk trial sebelum ni, saya harap Allah memberi saya kekuatan yang cukup. InsyaAllah, Amin :'-) Saya nak buat yang terbaik untuk trial ni, saya harap saya dapat :'-) Lastly, Selamat Hari Raya semua, Maaf Zahir dan Batin. Have a blast readers :'-)xxx


Older Post | Newer Post