Red smooth Live

Owner

Assalamualaikum, I'm Nysa. Sweet 16teen. 13 November. Watch out your manners and have a nice day :-)

Story | About | Stuff |

Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:Nysa
Other: WeHeartIt Photobucket
Aidiladha.
Assalamualaikum and hi! Yeah, esok hari Jumaat. Adalah dimaklumkan Hari Raya Aidiladha, hehehe not Aidilfitri ok. So, jangan datang rumah orang mintak duit raya lol. Just kidding, yeah how bored I am. I have no idea, cari kerja tak dapat. Skrg ni, nak pergi Jusco je. Tapi tu lah hmm, nak pergi Jusco takda kawan. Ramai lah baru best, huhuhu. Tapi semua orang busy, takpe aku faham :'-) Hari lain kan ada~ Heh, susah lah nak cari kerja untuk budak lepasan PMR ni, hmm :-( Semua nak lepasan SPM, heh leceh ah! Susah betul lah ada orang pilih kasih, ni lol hmm. Tapi betul ah! Wuwuwuwu, seriously tak tahan duduk rumah dgn goyang kaki je. Lain lah kalau goyang kaki, hujan duit turun huhuhu. Kalau mcm tu, mmg aku selalu shopping ah kan. Tapi tapi hujan duit tu ada kat rumah aku je, hahaha lol. Berangan je tahu, heh. Hmm hmm, saya disini perlukan perkerjaan. I need money ASAP, nak merasa dapat duit sendiri. Shopping dgn duit sendiri. Huh, hmm hopefully tercapai apa yang aku idamkan. Aaamiin, Aamiin, Aamiin. Ya Allah, kabulkan lah permintaan ku ini, Aamiin :'-) Assalamualaikum, pray for me. Hmm, bye! :'-)


Older Post | Newer Post