Red smooth Live

Owner

Assalamualaikum, I'm Nysa. Sweet 16teen. 13 November. Watch out your manners and have a nice day :-)

Story | About | Stuff |

Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:Nysa
Other: WeHeartIt Photobucket
Monday.
Assalamualaikum and hi! Yeah, harini hari Isnin. Dan tersangat lah bosan, yang hanya mampu online je lah. Lol, ok masa tgh khusyuk online then pasang lagu kuat kuat. All of a sudden, dapat call. Nak tahu siapa? Jeng. Jeng. Jeng. Call dari orang. Orang mana? Orang kerja, dia cakap esok interview. Hehehe, bestnya! Yang aku fikir. Duit. Duit. Duit dan Duit. Lol, bukan apa. Desperately need money kot T_T Nak shopping of course then nak beli phone baru. SIII n_n Bukan apa, jealous kot tgk akak pakai SIII, online kemain laju lagi. Haha, wifi dah ada. So apa lagi. Hehehe, then SIII tu camera not bad ah. Al maklum lah, kamek suka tangkap gambar. Whatever it is, jangan menaruh harapan yang tinggi sangat. 50-50 je sbb ni kan interview. Hmm, but bagi aku lah kan. Masa nak isi borang tu, akak tu awesome. Dia friendly lah, then masa isi borang tu ada tulis 'STATUS' then aku tak tahu nak tulis apa. Aku cakap ah 'JANDA' then Wendy pulak cakap 'JANDA ANAK DUA' terus akak tu gelak hahaha. Kalau aku dapat kerja situ, best lah boleh borak. Yang penting, 1 Malaysia! Yeah, sbb ada India, Cina and Melayu! Hehehe, then yang paling aku risau transport :-( Bukan apa, hantar boleh je suruh abah kan. Tapi nak balik tu, masa isi borang aku ada tuliskan nama Yati. Tak tahu lah dia dapat ke tak, hmm heh. Mcm mana ni, hmm buntu! :'-( Sokaylah, kalau Yati tak dapat. Aku kerja sendiri and balik aku suruh abah amik. Discuss elok elok dgn abah, hopefully dapat. Aamiin. Aamiin. Aamiin! :'-) Bye, Assalamualaikum!


Older Post | Newer Post