Red smooth Live

Owner

Assalamualaikum, I'm Nysa. Sweet 16teen. 13 November. Watch out your manners and have a nice day :-)

Story | About | Stuff |

Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:Nysa
Other: WeHeartIt Photobucket
Love day.
Assalamualaikum and good night! Actually saya nak cerita pasal buah hati hehe. Ok ehem ehem, ok let's start. Masa Form1, kami sekelas. Share problem together, laugh together and it was a best day ever moments. Then masa naik Form2, Alhamdulillah masih rapat mcm Form1. Selalu text, bila jumpa kat sekolah selalu tegur. And yeah, saya anggap dia mcm abang sendiri dan kawan lelaki yang paling saya rapat. Dia pendengar yang baik, saya selalu cerita masalah kat dia. Then, masa 13November saya ajak dia keluar untuk celebrate my birthday tapi dia tak datang. Hm, malam tu saya marah dia, otp lah sampai pukul 12. Hehe, tapi free call dah habis wuuuu u_u Ok then dia call balik, tetiba dia luahkan perasaan. Nak tahu apa? Dia cakap dia suka saya, omg sumpah I shocked level 397382386234621937 :'-( I can't accept the fact and I can't accept everything! Saya cakap saya tak boleh terima sbb saya anggap dia sebagai abang dan kawan baik, tak lebih tak kurang :'-) Tapi dia berkeras, and saya cakap saya taknak couple sebab saya nak fokus PMR. Selang dua hari, dia hadiahkan sayya teddy bear. So kiut :'-)x Rasa mcm serba salah sangat hm. sbb at the same time, Faryna kenalkan saya dgn ex dia. Zaine, first memang tak suka lah kan sebab rimas dia selalu text semua hm. And idk how Zaine buat saya in love dgn dia, santau kot lol hehe. Makin lama saya rapat dgn Zaine dan saya abaikan Rauf, kawan yang saya anggap abang selama ni :'-) Saya buta, saya leka dengan permainan dunia. Saya terima Zaine dalam hidup saya and saya biarkan Rauf sakit mcmtu je. Jahat kan? Saya bagi dia harapan palsu tapi sebenarnya saya tak expect pun benda ni jadi hm :'-( Bila Rauf tahu saya dgn Zaine, dia pun cari pengganti saya. But at the same time, dia still contact saya. Hm, rasa serba salah pulak. But saya dgn Zaine kekal hanya 3bulan sahaja. Disebabkan saya dgn Rauf selalu contact, gf Rauf dapat tahu dia marah and since that day I made a decision to ignore him. Saya block dia kat Fb, Twitter. Saya buang number Rauf, saya taknak ada kaitan lagi dgn dia. Bila jumpa Rauf kat sekolah, saya jeling seolah olah tak kenal. Perit sebenarnya sbb kami dah kawan lama :'-) Tapi apakan daya, saya taknak sakitkan hati sesiapa lagi :'-) One day, Rauf ada text nak tanya trial saya dapat berapa tapi saya langsung tak reply text dia. Lama lah jugak kitaorang tak bertegur, masa Raya Aidilfitri pun tak wish. Masa saya buat openhouse pun saya tak ajak dia, haha so what. Lol, then same things happen on November. He call me using his younger brother numbers, but I don't know who. Mengamuk pun ada jugak sebab tetiba je call bila angkat dia diam then end call. Menganjing kan? Haha, ok then bila saya answer dia cakap 'Ni Nysa kan?' And I just say 'Yes, siapa ni?' Memang tak kenal dah suara dia sebab dah lama tak bertegur haha lol. Since that kitaorang rapat but ada lah jugak saya tanya gf tak marah ke semua. Sebab saya malas nak buat drama yang tak berbayar ni hehe, then dia cakap dia dah break and dia taknak saya sebut pasal ex dia. Hm okay, then dia ada send text. Dia cakap 'Ya Allah, akhirnya kau dah makbulkan doa ku untuk berkawan semula dgn Wan Nur Anisah!' And I feel like.... wowww so touched :'-) Dia cakap dia dah lama nak tegur, nak berkawan mcm dulu tapi dia takut sebab bila jumpa je saya selalu jeling dia haha so kiut. Masa otp dia cakap dia masih menunggu saya untuk terima dia. Dia tunggu saya selama 10bulan and I was.....Ya Allah, kalau lah aku dapat ulang kembali masa akan ku pilih dia. Hm, tapi benda dah terjadi :'-) And yang paling terharu dia masih ingat apa yang saya cakap. Saya pernah cakap lepas PMR baru saya terima dia dalam hidup saya and hey dude saya pun tak ingat langsung apa yang saya cakap. Wow and tak sangka even saya dah sakitkan hati dia dgn memilih orang lain dia tetap tunggu saya :'-) MasyaAllah, bila dah lama lama kami jadi rapat mcm dulu :'-) And 4Nov dia melamar saya untuk menjadi teman hidup dia :'-) Alhamdulillah, sampai sekarang. In Sha Allah, harap berkekalan. Aamiin :-D Susah senang In Sha Allah kami akan tempuh bersama :-)x Biasalah dalam hubungan mesti ada dugaan, cuma kita kena kuat. Saling percaya, In Sha Allah boleh pergi jauh :'-) Yes, teddy bear masih ada sekarang. Teddy ni lah peneman saya dikala saya merindui buah hati nun jauh disana ceh haha xD Ya Allah, kekalkan lah hubungan ini. Peliharalah hubungan ini, Ya Allah. Makbulkan lah doa hambamu ini :'-) Aamiin, Aamiin, Aamiin. Assalamualaikum :'-)x



Wan Nur Anisah love Muhammad Abdur Rauf :-* Love since 4Nov until now. In Sha Allah, Aamiin :'-)x



Older Post | Newer Post