Red smooth Live

Owner

Assalamualaikum, I'm Nysa. Sweet 16teen. 13 November. Watch out your manners and have a nice day :-)

Story | About | Stuff |

Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:Nysa
Other: WeHeartIt Photobucket
The day is come.
Assalamualaikum and hi! Okay actually nak update since amik result tu tapi baru ada mood nak update blog he he he n_n Padahal amik result PMR 19/12 tapi baru update sekarang haha. Ramai cakap sehari amik result mesti tak boleh tidur, you know what? Gua tidur lena je haha I didn't feel anything and I don't know why. Yeah, I'm cool and I know it haha. Mcm biasa bila nak amik result fikir nak pakai baju apa semua. Ingat pakai baju bebas ke apa rupanya kena pakai baju sukan sekolah. Heh leceh betul -_- Sekolah ni tak cool ah, zZzzZzz. Malam tu Faryna call dia tanya pergi pukul 11.30 then aku pun okay je. Masa pagi tu, around pukul 10 Faryna call. Dia cakap dia dah siap semua, dia tanya aku dah siap belum. Aku cakap aku belum mandi lagi, pastu dia terkejut. Aku pun pelik bukan ke dia cakap 11.30? Rupanya aku yang salah dgr, dia suruh gerak pukul 10.30 haha. Ok my bad xD Dah siap semua then gerak sekolah dgn Faryna and Wendy. Masa jalan kaki tu, rasa rindu nak naik bukit pergi sekolah hehe. Rindu semua, ada rasa sebak jugak tapi aku tak rasa nervous. Sepanjang otw aku asyik gelak je memanjang haha, I can't stop laughing kot ._. Pahal hah? Aku gila eh? Lol, ok dah sampai sekolah semua. Kena pergi Muhibah Square, kumpul dekat sana. Aku tgk banyak orang menangis, muka pucat and mcm mcm lagi haha. Aku rasa masa tu aku dgn Wendy je yang cool gila, bila ada orang down mesti aku cakap 'Hey, chill lah! Got Ice tea what n_n *tunjuk botol ice tea* *minum dpn dorang* Haha pastu aku bagi Ice Tea tu kat dorang lol, baru lah lega sikit hehe. Masa tu cikgu umumkan siapa dapat 8A then naik pentas. Tapi hari makin panas rasa malas nak tgk then aku pergi amik result. Tak rasa nervous tapi tangan aku bergetar haha adakah itu cinta? Lol, dah habis sign semua boleh amik result. Guess what aku dapat berapa? Guess cepat?!?!!!!! He he he, I got 1A 5B 2C. Alhamdulillah, I'm proud with my result and myself :-)x Memang aku bangga habis sebab BI aku dapat B. What dah?! Haha, dah lah aku main hentam je. Masa buat essay tu dah takda ayat then ayat last aku tulis 'Have a nice day. May God bless you'. Bila teringat mesti aku gelak teruk haha maybe pemeriksa tu terharu kot lololol haha xD Ohcem kan? Hah next time buat lah mcm aku ya? Haha, lagi satu KH. Tak percaya KH aku dapat B. You know what, KH dah lah last day. Aku rasa aku boleh jawab 6soalan je masa tu sbb tak baca buku sangat. And then aku mmg benci bab elektrik. Lagi lagi aku ni Kemahiran Teknikal, sumpah benci -.- Tuptuptup, dapat B. Ya Allah, Alhamdulillah. Dah mmg rezeki aku, Aamiin :'-)x Yang subjek C tu Geo dgn Math. Dah lah aku paling menyampah dgn Geo, tapi dapat C. Hehe dulu dapat D je, Alhamdulillah :-) And yeah, masa last minute tu mmg aku struggle habis. Belajar Science dgn umi and result memuaskan. I got B for my Science! Alhamdulillah :'-) Then umi cakap 'Tgk lah siapa yang ajar'. Haha umi bangga je hehe, yeah thanks to my mum! Love you so much! Xxxxxx


Older Post